پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مذکرات

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: این توافق نشان داد ملت ایران با پافشاری بر خواسته خود، پشتیبانی از هیئت مذاکره کننده و پیروی از منویات رهبری توانست کار ناممکن را ممکن کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به توافق صورت گرفته در مذاکرات هسته‌ای گفت: این توافق پس از تلاش‌های فراوان سربازان این کشور به دست آمد.

وی با بیان این که دولت توانست در میز مذاکره به خواسته‌های ملت جامه عمل بپوشاند تصریح کرد: در این مذاکره توافق اولیه صورت گرفته، لذا امیدواریم که در مراحل بعدی و با بهره‌گیری از منویات رهبری این بیانیه کامل‌تر شود و به مرحله تصویب برسد و جایگاه کشور را در موقعیت مناسبی قرار دهد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه این توافق نشان داد ملت ایران با پافشاری بر خواسته خود و پشتیبانی از هیئت مذاکره کننده و پیروی از منویات رهبری توانست کار ناممکن را ممکن کند گفت: چنین توافقی مورد رضایت ملت و عصبانیت دشمنان خواهد شد که هرگز حاضر نبودند موفقیت ایران اسلامی را تا این حد مطلوب نظاره‌گر باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم که در مراحل بعدی سربازان نظام اسلامی بتوانند به بهترین نحو ممکن وظیفه پاسداری از کشور را انجام دهند و ملت ایران را از این محدودیت‌ها نجات دهند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha