جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله ایمانی شیراز

حوزه/ در مذاکرات هسته ای ما پيشروي هاي خاص خود را خواهيم داشت، به شرط آن که بر روی مواضع و اصول ايستادگي کرده و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهیم.

آيت الله اسدالله ايماني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در شيراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان، گفت: دشمنی استکبار با اصل انقلاب، براي هر كس كه با حوادث انقلاب آشنايي داشته باشد، حقيقتي ملموس و آشكار است.

نماينده ولي فقيه در استان فارس ادامه داد: نظام استكباري اساساً با اصل و هويت انقلاب اسلامي دشمني و عداوت دارد؛ زيرا هويت انقلاب اسلامي حاكم سازي دين است و این مسئله با منافع مستکبرین در تضاد می باشد.

امام جمعه شيراز با بيان اين که امام خمینی(ره) نظام سياسي کشور را بر اساس تعاليم الهي تنظيم كردند، ابراز داشت: نظام سلطه از دوران انقلاب كبير فرانسه تا امروز برای به انزوا كشاندن دين تلاش کرده و با حذف آن از زندگي اجتماعي، اهداف خود را پیگیری کرده است.

وي با تاکید بر این که مسائلی چون انرژي هسته اي، حقوق بشر، توان موشكی و ... بهانه ای بیش نیست، تصریح کرد: دنیای استکبار با اصل انقلاب مخالف است و با ملت ایران اسلامی به دشمنی می پردازد.

آيت الله ايماني با تاکید بر این که دشمان قسم خورده امروز به بهانه انرژي هسته اي و حقوق بشر و فردا نیز با بهانه های دیگر در مقابل ملت ایران و نظام اسلامی می ایستند، یادآور شد: از ابتداي انقلاب تاکنون هر روز با استكبار جهاني درگيري داشته ايم و دائماً عقب نشيني با نظام سلطه بوده و ما پيشروي کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: در مذاکرات هسته ای نیز ما پيشروي هاي خاص خود را خواهيم داشت، به شرط آن که بر روی مواضع و اصول ايستادگي کرده و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهیم.

انتهای پیام

انتهاي پيام./

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha