جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
22 بهمن

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار در بیانیه مشترکی، بر حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و سید محمد احمدی، استاندار، با صدور پیام مشترکی، با اشاره به هجمه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار علیه اسلام ناب و انقلاب اسلامی، آحاد ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی را بر حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند.

متن بیانیه در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ(سوره الاحقاف/ آیه 13)

مردم غیور و همیشه در صحنه استان فارس !

مراسم سالگرد انقلاب، پیروزی خون بر شمشیر و آغاز سی و ششمین فجر صادق را در حالی شروع می کنیم که دنیای استکبار غرب در عصر مدرن کماکان به تبعیّت از اسلاف خود به دنبال آغاز جنگ های صلیبی و برخورد تمدن ها است .

استکبار خونخوار غرب به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروع خود اسرائیل پلید این روزها با تمامی ابزار لازم و در پیکاری نابرابر، به مصاف با مسلمین و ایران اسلامی آمده اند .

راه اندازی گروه های تکفیری القاعده، طالبان، النصره، داعش، بوکوحرام و ... و قتل عام مسلمین و بالاخص شیعیان در سراسر جهان، نشان از اوج ذلت و رذالت دول خودکامه غرب و برنامه ریزی آنان برای تحت فشار قرار دادن ایران مقتدر اسلامی است .

اهالی محترم سومین حرم اهل بیت (ع) در این عرصه نابرابر باید با نصب العین قرار دادن تعالیم اسلامی و تکیه بر هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، نوید بخش فتح و طلوعی دیگر باشیم

امروز به میدان عمل خواهیم آمد و با مشت های گره کرده خود ندای وحدت اسلامی و نابودی دشمنان را سرخواهیم داد .

وعده دیدار ما یوم الله 22 بهمن ماه در جای جای سومین حرم اهل بیت (ع). می آئیم تا ضمن لبیک به ندای زعیم عالیقدر و مقتدای خود حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) زمینه ساز تحقق اهداف عالیه رهبر کبیر و امام راحل (ره) باشیم . والـسلام

 

    اسدالله ایمانی                                                                              سید محمد احمدی

 نماینده مقام معظم رهبری                                                                   استاندار فارس

 در استان فارس و امام جمعه شیراز

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha