جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: ما باید قدردان نعمت عظیم انقلاب باشیم و حداقل قدرشناسی از این نعمت عظیم الهی حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی ظهر امروز در جمع کارمندان  مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: خداوند نعمت عظیم انقلاب را به همه ما عنایت کرده است و حداقل قدرشناسی از این نعمت بزرگ حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی با اشاره به آیه 11 سوره مائده بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید "يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْکُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَنْ يَبْسُطُوا إِلَيْکُمْ أَيْدِيَهُمْ فَکَفَّ أَيْدِيَهُمْ عَنْکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ عَلَي اللَّهِ فَلْيَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ" "ای کسانی که ایمان آورده‌اید ، نعمت خدا را بر خود به یاد آرید آن گاه که گروهی آهنگ آن کردند که به سوی شما دست درازی کنند ، ( به فکر ترور و شبیخون بر مسلمین بودند ) پس خداوند دستشان را از شما بازداشت. و از خدا پروا کنید و مؤمنان باید تنها بر خدا توکل نمایند."

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان اینکه خداوند دست‌های دشمنان ما را که بر سرنوشت ما تسلط پیدا کرده بودند قطع کرد گفت: ما باید قدردان این نعمت عظیم خداوند باشیم و حداقل قدرشناسی این نعمت، حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب نظاره گر ما هستند تاکید کرد: در این لحظاتی که دشمن چنگ و دندان‌ خود را بیشتر به ما نشان می‌دهد حضور پرشور و حماسی ما می‌تواند به عنوان ادای وظیفه حداقلی، آنها را ناکام و موجبات خشنودی خداوند و ولی‌عصر(عج) را فراهم کند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha