شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۲۲ بهمن

جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان ضمن حمایت قاطع از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ندای ایشان را لبیک گفته و از تمام اقشار جامعه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل می آورد.

به گزارش خبرگزای «حوزه» از بندرعباس، جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان با انتشار بیانیه مردم فهیم و همیشه در صحنه هرمزگان را به حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن‌ماه دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: 22بهمن‌ماه همواره یادآور روزهایی نویدبخش ملت مسلمان و ایثارگر ایران و پیروزی انقلاب اسلامی است.

این گزارش می افزاید: پس از گذشت حدود چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و غیرقابل انکار کشور در زمینه‌های خدمت‌رسانی، علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بوده‌ایم و این دستاوردها خاری بر چشم دشمنان یاوه‌گو است.

امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام اقشار و مذاهب اسلامی در کشور از حقی برابر و خدمات یکسان بهره‌مند هستند و نقش ایران اسلامی در تحکیم وحدت در منطقه خاورمیانیه غیرقابل انکار است.

بر همگان روشن و مبرهن است که تلاش استکبار جهانی در سیاه نمایی اسلام با پدیدآوردن گروهک‌های تکفیری و تروریستی توسط ایران نقشه بر آب شد و کشوری که سی و شش سال پیش آمریکا برایش تعیین تکلیف می‌کرد به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا تبدیل به پر نفوذ‌ترین و قدرتمندترین کشور در منطقه خاورمیانه شده است.

جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان ضمن حمایت قاطع از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ندای ایشان را لبیک گفته و از تمام اقشار جامعه خصوصا مردم استان هرمزگان جهت حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل می‌آوریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha