پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نعیم آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: قرآن‌کریم خط وحدت را نه تنها بین مسلمانان، بلکه غیر مسلمانان نیز ترسیم کرده که این حرکت هم اکنون در جهان اسلام در حال توسعه و گسترش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز شنبه در همایش «عشاق رسول رحمت آموزگار وحدت» در بندرعباس درجمع علمای شیعه وسنی استان افزود: اگر آیه و حدیثی نیز برای وحدت و یکپارچگی نداشتیم و حتی روش و سنت پیامبراکرم(ص) نبود، باز هم فضای عقلانیت حکم بر وحدت و یکپارچگی و پرهیز از اختلاف می کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز حوزه علمیه قم با محوریت مراجع عظام و مقام معظم رهبری آماده وحدت است، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام اخیر خود اشاره داشتند غرب اسلام را به خاطر اسلام هراسی و نفرت از آن، نمی شناسند و این ثابت می کند که دنیای غرب ناآگاه ترین جوامع از نظر فهم مسایل سیاسی و اجتماعی است و ما باید بتوانیم اسلام را به آنها بشناسانیم.

نماینده مردم هرمزگان درمجلس خبرگان رهبری خطاب به دانشجویان ادیان ومذاهب و علمای شیعه وسنی گفت: باید مطالعه دقیقی نسبت به داشته ها و آثار خود داشته باشید و قضاوتتان بعد از شناخت ومطالعه باشد، چرا که با نقل قول از سوی دیگران، مشکلات ومسایل برطرف نمی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha