شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیامبر اکرم

حوزه/ در پی جسارت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)، تجمع بزرگ "من عاشق محمدم" با قرائت زیارت از راه دور حضرت ختمی مرتبت(ص) با حضور روحانیون و عموم شهروندان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این تجمع خودجوش مردمی بلافاصله بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عموم شهروندان شهر کریمه اهل بیت(س) با سخنرانی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) و قرائت زیارت از راه دور حضرت رسول(ص) برگزار شد.

در ابتدای این تجمع مردمی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه قم با اشاره  به حرکت موهن و ضد اسلامی گفت: این اقدام نشان دهنده هراس دشمنان از حقانیت اسلام است.

حجت الاسلام رحمت جمشیدپور در خصوص اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی اظهار داشت: این اولین بار نیست که دشمنان به مقدسات مسلمانان اهانت کرده اند و قلب مسلمانان را آزرده‌اند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند موج اسلام ستیزی و اسلام هراسی در جهان بر پا کرده و چهره اسلام و مسلمانان را درجهان مخدوش کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه قم تصریح کرد:از سویی با تشکیل و تقویت گروه تروریستی داعش و از سوی دیگر با چاپ کاریکاتور و توهین به مقدسات مسلمانان قصد خدشه دار کردن اسلام را دارند .

وی افزود: آنها می‌ترسند دین مقدس اسلام در سطح جهان فراگیر شود، چراکه اسلام دین حق است و مردم به حق گرایش پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است، این مراسم با سخنرانی مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و قرائت زیارت از راه دور حضرت رسول(ص) در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) قم ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام  313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha