یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام  حاجتی

حوزه/ امروز هزاران شبکه ماهواره ای و تلویزیونی با هدایت سرویس های اطلاعاتی غرب، تنها برای مقابله با موج اسلام گرایی فعال شده و به صورت شبانه روزی و بدون وقفه در حال انجام وظایف خود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اهانت مجله فرانسوی شالی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، اظهار داشت: این اقدام، توطئه ای از پیش طراحی شده و در ارتباط با رشد جهانی اسلام و تقویت جبهه اسلامی در کشورهای سراسر دنیا است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با اشاره به اجرای پروژه اسلام هراسی از سوی سران استکبار، گفت: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران ظهور کرد و سبب پیدایش موجی از اسلامی خواهی در جهان گردید، غرب به شدت غافلگیر شده و پیش روی خود یک گفتمان و کانال ارتباطی برای درک هرچه بیشتر مفاهیم اسلامی و اندیشه های استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(ره) را دید، به همین دلیل نیز اقدام به راه اندازی پروژه اسلامی هراسی در برخی ملت ها کرد.

* بیداری ملت ها و گرایش اندیشمندان به اسلام

وی، توطئه کتاب آیات شیطانی را نخستین حرکت پروژه اسلام هراسی عنوان کرد و بیان داشت: از آنجایی که غربی ها متوجه شدند که انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های ناب امام خمینی(ره)، سبب بیدار شدن ملت ها و گرایش اندیشمندان و متفکرین به این دین شده است، جبهه بندی شدیدی را ایجاد کردند که نخستین حمله آنها انتشار کتاب آیات شیطانی بود.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر این که غرب هیچ گاه پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی را متوقف نکرده است، ابراز داشت: ظهورگروه های وهابی و تکفیری مانند داعش چیزی جز برنامه ریزی و دسیسه غربی و سرویس های جاسوسی آنها با هدف مقابله با موج اسلامی خواهی در جهان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، هدف دیگر انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبراعظم(ص) را ایجاد فاصله جدی میان افکار آماده جهانیان برای گرایش به اسلام عنوان کرد و ادامه داد: موج حملات به پیامبراعظم(ص) در زمانی طراحی شد، که اسلام انقلابی و ناب محمدی بیش از پیش در جهان معاصر جایگاه جدی پیدا کرده و مردم اقصی نقاط دنیا گرایش فراوانی به آن پیدا کرده اند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، سرکوب موج اسلام خواهی و مقابله با امواج توفنده انقلاب با هدف تنزل جایگاه مکتب اسلام و محتوای عمیق آن تا حد یک گروهک تروریستی در مقابل چشم جهانیان را از دیگر اهداف انتشار کاریکاتور موهن در تیراژ چند میلیون نسخه اعلام کرد و گفت: به یقین این اقدام توطئه ای از پیش طراحی شده و محکوم به شکست است.

* مقابله تمام عیار با موج اسلام گرایی

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری آزاد اندیشان جهان، تصریح کرد: امروز هزاران شبکه ماهواره ای و تلویزیونی با هدایت سرویس های اطلاعاتی غرب، تنها برای مقابله با موج اسلام گرایی فعال شده و به صورت شبانه روزی و بدون وقفه در حال انجام وظایف خود هستند که می بایست روحانیون و علمای اسلام نسبت به این مسئله حساس و هوشیار باشند.

*رسوایی؛ نتیجه تلاش دشمنان

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: ما بر اساس آیه شریه « وَاتَّبَعْنَا الرَّسُولَ فَاكْتُبْنَا مَعَ الشَّاهِدِينَ، وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ» اعتقاد داریم که نتیجه توطئه هایی که دشمنان علیه اسلام آغاز کرده اند، چیزی جز رسوایی و گسترش بیش از پیش آرمان های اسلامی در سطح جهان نیست.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha