دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سمیعیان مدرسه امام رضا

حوزه/ مدیر مدرسه امام رضا(ع) گفت: شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها با اهانت به پیامبر (ص) می‌خواهند افکار عمومی جهان را منحرف کنند و تحرکاتی که در سوریه انجام شده است نشان‌دهنده هدف شوم آن‌ها است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه در طول تاریخ معمولاً وقتی دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد و از نظر نظامی دچار شکست می‌شود دست به تمسخر و توهین می زند اظهار کرد: این روال در مورد مقدسات، پیامبران و آرمان‌ها نیز به همین صورت است و در این موارد نیز از کانال توهین و تمسخر وارد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تیر دشمن به سنگ خورده است و در بسیاری از میدان‌ها احساس شکست کرده‌اند گفت: آن‌ها می‌خواهند به گونه‌ای وانمود کنند که گویی صحنه گردانان قضایا هستند درحالی‌که این کار نیز باعث خواری خودشان خواهد شد.

مدیر مدرسه امام رضا(ع) بیان کرد: آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ضربه زدن از راه دیگر به اسلام بی‌نتیجه است و دست به این قبیل کارها می‌زنند که در شان پیروان هیچ دینی نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعیان تصریح کرد: شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها به این وسیله می‌خواهند، افکار عمومی جهان را منحرف کنند و تحرکاتی که در سوریه انجام شده است نشان‌دهنده این هدف شوم آن‌ها است.

وی با بیان اینکه این حرکت نیز بخشی دیگر از جنگ نرم است گفت: کسانی که مسلح به اسلام ناب هستند می‌توانند در برابر این جریان بایستند و روحانیت اصیل در هر مذهب و دینی وظیفه دارد که با روشنگری با آن‌ها مقابله کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha