پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیامبر

حوزه/ ملت ایران اسلامی، پس از نماز جمعه این هفته، با برپایی راهپیمایی هایی در سراسر کشور، فریاد "لبیک یا رسول الله(ص)" را سر می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، راهپیمایی سراسری اعتراض آمیز به هتک حرمت وجود  نازنین و ساحت قدسی پیامبر مهربانی و عطوفت، رسول عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی« صلی الله علیه و آله و سلم » بعد از اقامۀ نماز پر صلابت جمعه، با شعارهای «لبیک یا رسول الله»، «همۀ ما، امت محمدی و عاشق رسول الله(ص)» هستیم» و ...  در سرا سر کشور برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوان عمومی، ضمن دعوت از ملت محمدی و عموم مردم مؤمن و انقلابی  ایران اسلامی، عمل ننگین اهانت گستاخانه غرب را نشان‌ از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: در حقیقت آنها در برابر منطق مستدل و مستند و حقانیت اسلام پاسخی ندارند و از این روست که دست به چنین اقدامات نابخردانه و تأسف بار می‌زنند.

حرکت خصمانه و بی شرمانۀ اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت، قلب تمامی آزاد‌اندیشان جهان را جریحه دار کرد.

امروز مستکبران نسبت به فراگیری و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند لذا به رفتارهای غیرانسانی و غیراخلاقی که توهین به مقدسات ملل است، متوسل شده‌اند.

این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده،که خود را مدعی دموکراسی و حقوق بشر و آزادی می‌دانند در صورتی که هیچ ارزشی نسبت به  اصول اولیه اخلاقی و انسانی قائل نیستند.

در پایان این اطلاعیه اعلام شده که ملت محمدی و ولایی ایران اسلامی، همراه و همدل با سایر مسلمانان جهان، با  حضور پرشور، آگاهانه، گسترده و بصیرتی خود در راهپیمایی سراسری اعتراض آمیز علیه اهانت به پیامبر اعظم(ص) و ادیان الهی و پیروان آنان، همزمان پس از اقامه نماز جمعه در تهران و سراسر کشور،  فریاد عدالت، محبت و مودت و صلح و آزادی دین مبین اسلام و مکتب سراسر نورانی رسول الله(ص) را سرداده و وحدت و اتحاد و همبستگی مسلمانان، آزادگان، آزاد اندیشان و حقیقت طلبان جهان را به نمایش می گذاریم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha