دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی زمانی دادستان ویژه روحانیت قزوین

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت استان قزوین گفت: امروز روحانیت همچون خاری در چشم و استخوانی در گلوی دشمنان اهل بیت(ع) و ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  قزوین، حجت الاسلام علی زمانی، در جمع مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه امام صادق(ع) قزوین، با محکومیت اهانت بی شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص)، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با این عمل ننگین و بی شرمانه باعث شدند که مسلمانان دنیا به خروش آیند  و خوشبختانه در کشور ما نیز به خوبی از طرف مردم این حرکت توطئه آمیز و خطرناک محکوم شد.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین افزود: دشمنان تلاش دارند که با اقدامات توطئه آمیز و تفرقه افکنانه، میان مسلمانان اختلاف انداخته و از آن سود ببرند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی، حضور روحانیون را در عرصه های مختلف نظام اثر بخش دانست و گفت: قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت در تمام عرصه های مختلف حضور تاثیر گذاری داشته و نمونه بارز آن را در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین در عرصه های حساس نظام مشاهده کرده ایم.

حجت الاسلام زمانی با تاکید بر این که ملت ایران همواره  پشتیبان ولایت و روحانیت است، خاطرنشان کرد: امروز روحانیت همچون خاری در چشم و استخوانی در گلوی دشمنان ایران اسلامی است

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین خطاب به طلاب گفت: بعد از اتمام دروس وقتی ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوید سعی کنید که از هر گونه کاری که در شان این لباس نیست، دوری نمایید و تمام تلاشتان این باشد که مردم را به اسلام و روحانیت جذب و ترغیب کنید.

حجت الاسلام زمانی در پایان با اشاره به ضرورت تشکیل دادستان ویژه روحانیت بیان داشت: این نهاد تاکنون خدمات خوب و قابل توجهی به روحانیون و طلاب ارائه کرده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha