شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیامبر(ص)

حوزه/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: فردا روز اعلام انزجار ملت ایران از این حرکت وقیحانه بوده و بر هر انسان آزاد اندیشی لازم است که در این راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت کرده و نسبت به دسیسه های دشمن اعلام برائت کند.

حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، با محکوم کردن اقدام شرم آور مجله فرانسوی شارلی ابدو، اظهار داشت: به یقین این اقدام دسیسه های از جانب سردمداران غربی برای مقابله با امواج اسلام گرایی در سراسر جهان است.

وی با اشاره به بصیرت بالای مردم غیور خوزستان، گفت: به یقین مردم خوزستان همواره با بینش سیاسی خوبی مسایل را بررسی و تحلیل می کنند و این بار نیز با آگاهی کامل از دست های پشت پرده این ماجرا و برای حمایت از بزرگترین آرمان خویش اعلام به حضور در صحنه کرده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از برگزاری تظاهرات مردم خوزستان پس از نماز عبادی سیاسی جمعه خبرداد و تصریح کرد: مردم خوزستان فردا پس از اقامه نماز جمعه به خیابان ها آمده و تظاهراتی گسترده علیه این هتک حرمت زشت انجام خواهند داد.

حجت الاسلام جعفری در پایان با دعوت از مردم به ویژه جوانان برای حضور این تظاهرات سراسری تصریح کرد: فردا روز اعلام انزجار ملت ایران از این حرکت وقیحانه بوده و بر هر انسان آزاد اندیشی لازم است که در این راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت کرده و نسبت به دسیسه های دشمن اعلام برائت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha