جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کبریتی

حوزه/ جانشین حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به این که هیچ دین و آیینی اجازه توهین به مقدسات را نداده است، از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون خوزستان در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی، در اهواز خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی کبریتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با بیان این که دنیای استکبار هدفی جز برهم زدن آرامش ملت های مسلمان ندارد، اظهار داشت: از آنجایی که اسلام، دینی صلح طلب بوده و هدفی جز اصلاح و دعوت ملت ها به خدا ندارد، دشمن کافر از هر وسیله ای برای برهم زدن این مهم استفاده کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به انتشار کاریکاتور موهن پیامبراعظم(ص) در مجله شارلی ابدو و حمایت سران استکباری از این اقدام زشت و غیراخلاقی، گفت: توهین به مقدسات ادیان در هیچ دین و آیینی وارد نشده؛ اما شارلی ابدو با نادیده گرفتن این اصل نسبت به صاحب مقدس پیامبر اعظم(ص) اهانت و جسارت کرده و پس از آن نیز با حمایت دولت های استکباری اقدام به انتشار گسترده آن در سطح بین الملل کرده است.

جانشین حوزه علمیه خوزستان ، با تأکید بر هوشیاری طلاب و روحانیون نسبت به توطئه دشمنان، بیان داشت: علما و روحانیون همواره با دیدی باز به مسایل نگاه کرده و در مواقعی که اسلام مورد هجمه قرار گرفته، وارد میدان شده و از ارزش های والایی که برای نشر آن درس خوانده اند، دفاع کرده اند.

حجت الاسلام کبریتی، با اشاره به برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون خوزستان در محکومیت جسارت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص)، گفت: این تجمع پنج شنبه، دوم بهمن ماه، پس از نماز مغرب و عشاء، در حسینیه ثارالله اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha