پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیامبر

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بیانیه ای اهانت گستاخانۀ شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را نشانه وحشت غرب از امواج سهمگین و خروشان بیداری اسلامی و رشد مکتب نورانی اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بیانیه ای اقدام اخیر اهانت بی شرمانه و گستاخانۀ مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرده و این اقدام سخیف و ضد انسانی را نشانه وحشت غرب از امواج سهمگین و خروشان بیداری اسلامی و رشد مکتب سراسر نورانی اسلام در سایۀ سار پیامبر رحمت و مهربانی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اسلام! دین رحمت، و آیین مسلمانی، منادی صلح و عطوفت در جهان است که احترام به حقوق دیگران، نه یک شعار، که از اصول نخستین و اساسی دین مبین اسلام به شمار میآید؛ تا آن جا  که خداوند تبارک و تعالی هنگامی که خطاب به آخرین فرستاده اش می فرماید: « وَ مَا أَرسَلنَاکَ إِلَّا رَحمَتً لِّلعَالَمِینَ » و نیز پیامبر اسلام خود، پیامبر صلح و رحمت و مهربانی و رحمة للعالمین است و رفتار و اقوال و کردار و سیرۀ عملی ایشان نیز به برخورد با رأفت، عطوفت، مهربانی، اخلاق و ادب  با تمامی اقوام و مذاهب و ادیان و نژادها  مهر تاییدی مجدد می زند.

پیامبری که خود دلیل بعثتش را اتمام مکارم عالیه اخلاق و فضایل اخلاقی می دانست آنجا که فرمودند: «انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق»، حال که نوای این ندای مهرانگیز رحمانی، فضای خالی از انسانیت و تهی از اخلاق وکرامت نفس غرب معاصر را آکنده و سروش «بیداری اسلامی» با مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان طنین افکنده است، شاهد خشم و کینه توزی بی مایگانی کوته فکر و دشمن صلح و محبت هستیم که بقاء و پیشرفت خود را در اهانت و بیحرمتی به بزرگان و اخلاق مداران عالم به ویژه پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و مقدسات مسلمانان جستجو می کنند! غافل از آن که اراده برتر و ید قدرت خداوند قادر متعال که بالاتر از تمام اراده هاست، بر همه جهان حاکم بوده، و آنان این سنت الهی که «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ» را به طور کامل  از یاد برده اند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: این اهانت بی شرمانه و مزدورانه زاییده اتاق های  فکر مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم بین الملل با همراهی برخی از مزدوران دولت فرانسه در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام و قطعه ای از پازل پروژه اسلام هراسی غرب به ویژه سران استکبار جهانی علیه منطق نورانی و روشن اسلام و قرآن است.

دشمنان کینه توز، روزی با ساخت فیلم ضد اسلامی و روز دیگر با انتشار مطالبی از این قبیل و روز دیگر با انتشار کاریکاتوری موهن از پیامبر اکرم(ص) و روز دیگر با توهینی دیگر به اعتقادات مسلمانان که همه اینها محکوم به شکست و زوال است، به جنگ با اسلام  و وحدت مسلمانان می آیند.

این در حالی است که ملت ولایی و محمدی ایران اسلامی  در ماه های پایانی سال 1393؛ می روند تا  آماده تدارک برپایی آیین ها و جشن های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شوند و از سویی با کج اندیشان فتنه گر داخلی و خارجی و دشمنان عنود، حسود و قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی و از سویی دیگر با امواج خروشان و جوشان جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در سراسر جهان مواجه هستند، که در این مسیر بایستی ایرانیان سرافراز با استعانت از درگاه خداوند متعال و با صبر و توکل و ایمان راسخ، بصیرت و هوشمندی، اتحاد و وحدت و همدلی با سایر مسلمانان و آزادگان جهان مسیر پر پیچ و خم عزت و اقتدار و رشد و تعالی خود را در سایه سار ولایت و توجه به منویات مقام معظم رهبری طی کرده و الگویی روشن از رفتار و گفتار و اخلاق اسلامی و سیره نیک نبوی به جهانیان ارائه کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha