شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله نعیم‌آبادی

حوزه/ آیت الله غیوری از چهره های شناخته شده انقلاب و یاران با وفای حضرت امام(ره) بود و امام راحل هم به او اعتماد داشتند و همان حالت را بعد از رحلت حضرت امام(ره) نیز نسبت به رهبرمعظم انقلاب داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی، روز گذشته در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله غیوری، در مسجد نبی اکرم(ص) بندرعباس، با بیان این که اسلام تمام امتیازات پوچ و تخیلی را از بین برده است، گفت: دین اسلام تفاوت و برتری در رنگ و نژاد و زبان را پوچ می داند و تنها ایمان تقوا و علم و دانش را معیار و ارزش انسان ها می داند.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که هیچ دینی همانند اسلام ارزش های واقعی را نمایانگر نکرده و ملاک قرار نداده است، تصریح کرد: تقوا، بالاترین و والاترین ارزش است.

وی با تاکید بر ایمان همراه با علم و علم همراه با ایمان، ادامه داد:افرادی در نزد خداوند متعال دارای جایگاه و ارزش هستند که دارای تقوا و ایمان باشند .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی آیت الله غیوری(ره)، تصریح کرد:آن عالم فقید همواره برای حفظ آرمان های انقلاب تلاش می کردند.

 آیت الله نعیم آبادی با بیان خاطره ایی از دوران رژیم ستم شاهی، بیان داشت: آیت الله غیوری از چهره های انقلابی و مبارزان قدیمی انقلاب اسلامی بود، به طوری که ارتباط با ایشان مفهوم سیاسی داشت و زمانی که بنده در آن دوران بازداشت شدم، یکی از سئوالات ساواک همین بود که ارتباط شما با غیوری چیست؟ و نام ایشان در دومین پرونده بازداشت بنده وجود داشت.

وی با بیان این که آیت الله غیوری از انقلابیون قبل از انقلاب بود، افزود: ایشان از چهره های شناخته شده انقلاب و یاران با وفای حضرت امام(ره) بود و امام راحل هم به او اعتماد داشتند و همان حالت را بعد از رحلت حضرت امام(ره) نیز نسبت به رهبرمعظم انقلاب داشت.

امام جمعه بندرعباس در پایان از خصایل اخلاقی این عالم دینی یاد کرد و افزود: آیت الله غیوری در کمک رسانی و خدمت به مردم هم یک شخصیت برجسته بود .

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha