دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بهرام پور خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان، گسترش تفکر دینی را ره آورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: پیروزی انقلاب بارقه های امید را در دل مظلومان عالم زنده کرد و سبب شکل گیری تحولی بنیادین در دنیا شد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، تحولی عظیم در تاریخ بشریت بود، اظهار داشت: پیروزی انقلاب بارقه های امید را در دل مستضعفان عالم زنده کرد و سبب شکل گیری تحولی بنیادین در زندگی جامعه بشری شد.

وی، حرکت امام خمینی(ره) را قیامی بی بدیل در تاریخ بشریت معاصر خواند و افزود: نظامی که غرب به سرکردگی آمریکا سال ها برای سلطه بر آن تلاش کرده بود، با ظهور مردی از جنس صداقت و نور و برخاسته از دل مردم، فرو ریخت و تحقق وعده الهی «وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» را نوید داد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که انقلاب اسلامی، دوره تجدید حیات اسلام بود، تصریح کرد: به راستی که انقلاب اسلامی ایران نشانه ای برای تحقق وعده الهی ظهور منجی عالم بشریت است و مهمترین علت در این خصوص نیز قوت گرفتن ادیان الهی برای دعوت مردم به سوی توحید و یگانه پرستی است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، استمرار انقلاب را مدیون تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز انقلابی که با خون شهدا آبیاری و با ایستادگی و پایمردی ملت شریف ایران به درخت تنومندی تبدیل شده، با قدرت به راه خود ادامه می دهد و طومار ستمگران را به لطف الهی و استقامت مردم و هدایت رهبری در هم خواهد پیچید.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر این که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، ابراز داشت: خوشبختانه ملت ایران، تا امروز پای این سفارش امام(ره) ایستاده و با اتکا به ولایت فقیه، موفق به عبور از گردنه های سخت و خطرناک شده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده می دهد که «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ»؛ از این رو حضور مردم در صحنه حمایت از نظام اسلامی که امام خمینی(ره) آن را از اوجب واجبات می دانستند و همچنین اطاعت از رهبری، مصداق بارز نصرت خداست و زمینه ساز پیروزی قطعی ملت ایران که امیدواریم هرچه زودتر با نابودی استکبار، ظهور حق آشکار گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha