شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: بی شک راهپیمایی 22 بهمن، تجلی زمان شناسی و دشمن شناسی ملت بزرگ و فهیم ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: مردم ایران امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور بسیار باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا اعلام می دارند که این انقلاب به کوری چشم دشمنان، همچنان جوان و بالنده و سرپاست و با وجود همه دشواری ها و سختی ها به راه پرعزت و افتخار خود ادامه می دهد.

وی افزود: این راهپیمایی همچنین حاوی این پیام بسیار مهم خطاب به دشمن است که مردم ایران اسلامی در تبعیت از مقام معظم رهبری و اطاعت از رهنمودهای روشنگرانه ایشان، استوارتر و ثابت قدم تر از هر زمان دیگری است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با تاکید بر این که استقامت و ایستادگی ملت ما بر اساس کلام قرآن ، مصداق عمل صالح است، اظهار داشت: همه پیروزی های ما در سایه عنایات الهی و مقاومت و حضور مردم به ثمر نشسته است و این بار نیز قطعاً حضور در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر تلاش های بی وقفه دشمنان انقلاب و نظام است.

وی یادآور شد: مردم ما در پرتو ولایت مداری با عزت نفس مطالبات به حق خود را به ویژه در مذاکرات هسته ای فریاد می زند و اعلام می کند که هیچ گاه در برابر دشمنان قسم خورده، دست بسته و منزوی نبوده و نخواهد بو

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha