جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه خراسان

حوزه/ شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان با صدور بيانيه اي از علما، اساتيد، فضلا، طلاب و ملت مقاوم و بصیر ایران دعوت كرد تا پر شورتر از گذشته، در راهپیمائی 22 بهمن شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان، با صدور بيانيه اي، از علما، اساتيد، فضلا، طلاب و ملت مقاوم و بصیر ایران اسلامی دعوت كرد تا پرشورتر از گذشته، در راهپیمائی 22 بهمن شرکت کرده و بر یأس دشمنان بیفزایند.

متن بيانيه بدین شرح می باشد:

باسمه تعالي

بيست و دوم بهمن، در حكم عيد غدير است؛ زيرا در آن روز بود كه نعمت ولايت، اتمام نعمت و تكميل نعمت الهى، براى ملت ايران صورت عملى و تحقق خارجى گرفت. رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالي)

طلوع سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت انقلابي ایران ثمره نيم قرن مجاهدت خالصانه و پایداری در برابر هجمه های مختلف دشمن است.

پايمردي ملتي كه به جهانيان ثابت کرده است که دین نورانی اسلام می‌تواند بر بشریت با صلح و صفا حکومت کرده و عدالت را درجهان بگستراند.

دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا و اسرائیل كه دشمنی و عنادشان با اسلام و انقلاب پاياني ندارد و بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب دچار شكست شده اند و به خيال واهي خود دست ملت ايران را بسته اند، از هر فرصتی استفاده کردند تا این نور را خاموش کرده و با طراحی سناریوهای مختلف و تبلیغات وسیع شیطانی همچون ايجاد گروه تروريستي داعش سعي بر نمايش چهره ای خشن و ناکارآمد از اسلام دارند.

اما دشمنان و معاندان اين نظام بدانند ملت شریف ایران که انقلاب اسلامی خود را به رهبری امام خمینی (رحمةالله علیه) و ایمان و توکل بر خدا به دست آورده و با سرمايه اي عظيم از خون شهدا آبیاری کرده، تا آخرین نفس می کوشد تا مدیون جان ها و خون هاي فرزندان اين آب و خاك نماند و این جز با پیروی از فرامین مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله العظمي خامنه ای(حفظه ا... تعالي)، بصیرت و عمل به هنگام محقق نمی شود.

اينك كه نامه بصيرت آفرين مقام عظماي ولايت فصل الخطاب همه وجدان هاي بيدار و دلهاي جوياي حقيقت گشته است، بر آحاد جامعه اسلامي ايران است كه با تمام توان در راستاي تبيين و تشريح زواياي مهم اين رساله حقيقت آفرين تلاش نموده و زمينه گرايش دلهاي بيدار را به اسلام ناب و صدور پيام اين انقلاب را به سراسر جهان فراهم آورند.

حوزه علمیه خراسان ضمن تبریک ايام الله دهه مبارک فجر به شکرانه سالها مجاهدت و صبوری و دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمانهای والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) از حضرات آيات، اساتيد، فضلا و طلاب محترم و ملت مقاوم و بصیر ایران دعوت می‌کند تا پر شورتر از گذشته در راهپیمائی يوم الله 22 بهمن شرکت نمایند و بدین وسیله بر یأس دشمنان و بر دوام نظام مقدس اسلامی، این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند.

شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha