شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ابوالفضل ولایی

حوزه/ عزت مداری و نرمش قهرمانانه براساس منویات رهبر معظم انقلاب، باید به عنوان راهبردهای اساسی در مذاکرات هسته ای مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، ظهر امروز چهارشنبه در همایش فرهنگی فاطمیه که در شهرستان مراغه برگزار گردید، اظهار کرد: ایجاد گروهک هایی مانند داعش و ترویج افراطی گری در بین مذاهب شیعه و سنی در منطقه، توطئه ای خطرناک از سوی آمریکا و نظام سلطه در بین امت اسلامی است.

وی اضافه کرد: اجرای این توطئه ها در منطقه، در راستای تامین اهداف شوم استکبار و نظام سلطه در ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های اسلامی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده و هوشیاری امت اسلامی در این مقطع تاریخی بسیار ضروری است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به راهبردهای اساسی در دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب، ادامه داد: عزت مداری، تکیه بر اصل ولایت مداری و بصیرت و حرکت در راستای ارزش های اسلامی، در دفاع از آرمان های متعالی اسلامی نقشی انکارناپذیر و اساسی دارد.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به مذاکرات هسته ای، یادآور شد: عزت مداری و نرمش قهرمانانه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، باید به عنوان راهبردی اساسی در مذاکرات  هسته ای مدنظر باشد

وی ادامه داد: اکنون حکومت اسلامی با رهبری مردی از سلاله اهل بیت (ع) با اقتدار در حال پیشرفت بوده و در تمام زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی به بلوغ کامل رسیده و اقتدار آن موجب واهمه و ترس دشمنان شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: هر حرکتی که بخواهد نظام مقدس اسلامی را تضعیف کرده و در ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی آن ایجاد خللی کند، محکوم به شکست و باطل است.

حجت الاسلام ولایی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای خود، فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی را به حاشیه ببرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha