جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاجی زاده امام جمعه موقت تبریز

حوزه/ رهبر معظم انقلاب، همکاری صمیمانه ملت و دولت را شرط رسیدن به پیشرفت های داخلی و بین المللی اعلام کرده اند و اگر دولت تضعیف شود، رسیدن به آبادانی کشور ممکن نخواهد بود.

حجت الاسلام حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: وحدت و اتحاد دولت و مردم امری ضروری است.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت، برآمده از مردم است و هیچ گونه جدایی بین مردم و دولت وجود ندارد.

وی، به طمع افتادن بدخواهان، کج اندیشان و ضد انقلاب را نتیجه عدم وحدت در کشور دانست و افزود: همدلی و همزبانی دولت و مردم باعث می شود دشمن توان توطئه علیه نظام را نداشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، همکاری صمیمانه ملت و دولت را شرط رسیدن به پیشرفت های داخلی و بین المللی اعلام کرده اند و اگر دولت تضعیف شود، رسیدن به آبادانی کشور ممکن نخواهد بود.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه آگاهی ملت ایران نسبت به مسائل جهانی را نتیجه مجاهدت حضرت امام خمینی(ره) دانست و  تصریح کرد: جمهوری اسلامی نشانگر اوج اسلام‌خواهی ملت ایران است.

امام جمعه موقت تبریز، تشکیل حکومت دینی و مردمی در ایران را بعد از حکومت امام علی(ع)، در طول تاریخ بی نظیر خواند و گفت ملت ایران فریب شعارهای انحرافی را نمی خورد.

وی، به خطر نفوذی ها به عنوان خطرهایی هم سطح با تروریسم اشاره کرد و گفت: نفوذی ها همیشه دنبال فرصت هایی هستند که به نظام ضربه بزنند و ترورهایی مثل ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور شهید صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته ای نمونه هایی از این دست اقدامات است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha