یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام قوامی

حوزه/ امام جمعه پردیسان با بیان اینکه عقل و منطق حکم می‌کند که با دشمن مقابله کرده و اگر طرحی دارد آن را خنثی کنیم گفت: به نظر می‌رسد بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت است که رهبری به خوبی به این نکته اشاره کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به اخباری که در سطح بین‌الملل وجود دارد و با توجه به مشکلاتی که در کشور داریم و دشمنانی که برای ضربه زدن به کشور ما بسیج شده‌اند، برای ارائه یک راه‌حل، شعار سال را انتخاب می‌کنند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال در مشهد مقدس فرمودند که هدف از تحریم ایران این است که اعتراض مردم را در گوشه گوشه ایران برانگیزند تا جلوی دستگاه حاکم بایستند.

رئيس بنياد فقهي مديريت اسلامي ادامه داد: عده‌ای نیز در داخل ایران به این مسئله دامن می‌زنند تا مردم و نظام مقابل هم بایستند و اتحادی که بین نظام، ولایت‌فقیه و مردم است و در هیچ جای دنیا چنین اتحادی وجود ندارد، را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام دیدند که با جنگ و تهدید و ترور، ایران محکم‌تر می‌شود و لذا به این نتیجه رسیدند که برای ضربه زدن به این نظام مردم را علیه آن بشورانند و اقتصاد کشور را در اثر تحریم‌ها تضعیف کنند و بر مردم فشار بیاورند تا شورش کنند که البته این تنها توهمی است که در دشمن وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی با بیان اینکه عقل و منطق حکم می‌کند که با دشمن مقابله کرده و اگر طرحی دارد آن را خنثی کنیم گفت: به نظر می‌رسد بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت است که رهبری به خوبی به این نکته اشاره کردند.

وی با اشاره به اینکه بدون همدلی کاری از پیش نمی‌رود گفت: دولت و ملت باید هم آهنگ و هم دل شوند و در حقیقت این همدلی می‌تواند استحکامی پدید آورد تا آن توطئه خنثی شود.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه دولت و منتقدین دولت باید هم دل و هم‌زبان باشند افزود: اگر منتقدین در جامعه نباشند تا نقاط ضعف را بازگو کنند در کشور انحراف به وجود می‌آید، دولت و منتقدین باید یکدیگر را تحمل کنند و به یکدیگر اهانت نکنند و تنها نصیحت و خیرخواهی در کار باشد و مانع نشود که این همدلی و هم‌زبانی به هم بخورد.

وی با اشاره به اینکه رهبری نماد ملت است گفت: امام(ره) و مقام معظم رهبری زمانی که کلمه ملت را به کار می‌برند خودشان را نیز شامل می‌شود و باید بگوییم که با توجه به شعار سال بین رهبری و دولت مجریه همدلی و هم‌زبانی باید باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی ابراز داشت: وقتی‌که می‌گوییم ملت و دولت، این ملت شامل ملت و رهبر می‌شود و این رهبر نماد ملت است که حرف مردم را می‌زند و دولت نیز باید با دل و زبانش صادق باشد و صداقت یعنی اینکه آنچه که می‌گوید و آنچه که می‌خواهد یکی باشد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند بین ملت و دولت اختلاف بیندازند گفت: با توجه به شعار سال، دولت و ملت باید بیش از گذشته دل و زبانشان یکی باشد و با یکدیگر اتحاد داشته باشند و آنچه را که ولی‌فقیه می‌گوید بپذیرند.

انتهای پیام.313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha