جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبدالکریم عابدینی نماینده  ولی فقیه در قزوین

حوزه/ انتخاب شعار سال یک حرکت فرهنگی است که مسیر دولت و ملت را به خوبی نشان داده و نباید فقط به زدن بنر و تبلیغات بسنده کرد، بلکه باید برای تحقق آن از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار جمعی از روستائیان و کشاورزان قزوین که در حسینیه امام زاده اسماعیل(ع) این شهر برگزار شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی"، گفت : مردم باید با دولت همکاری کنند و دولت هم وظیفه دارد با خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اگر همدلی وهم زبانی دولت وملت محقق شود شاهد آرامش، رفاه و امنیت جامعه خواهیم بود وموفقیت های کشور تداوم خواهد یافت.

وی تصریح کرد: تعیین شعار سال، یک حرکت فرهنگی است که مسیر دولت وملت را به خوبی نشان داده و نباید فقط به زدن بنر و تبلیغات بسنده کرد، بلکه باید برای تحقق آن از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به لزوم نقد منطقی، سازنده و عالمانه، ابراز داشت: باید در جامعه نقد و انتقاد از سر دلسوزی باشد و به تخریب منجر نشود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری نماز های جماعت، جمعه و جلسات تفسیر قرآن، بیان کرد: باید تلاش نماییم که مسیر زندگی ما دینی شود و بتوانیم بیشتر در جلسات تفسیر قرآن و نماز های جماعت و جمعه شرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: همه باید بکوشیم با ایمان و تقوای الهی، عامل به اخلاق اسلامی و دینی باشیم و دیگران را نیز  به تقوا دعوت نماییم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha