جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه روحانیت در همدلی و همزبانی با دولت از دیگر اقشار جامعه پیشتاز بوده و خواهد بود، گفت: این نهاد دینی در زمینه کارشناسی و نظریه پردازی و عرصه های دیگر، نهایت تلاش و پیشتازی خود را برای همگرایی با دولت خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نام گذاری سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» اظهار داشت: حوزه های علمیه همیشه منادی وحدت در بین ملت بوده اند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه می باشد و با این نهاد دینی هدف مشترکی دارد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: حوزه های علمیه هیچگاه نسبت به نظام به عنوان فرزند خود بی تفاوت نبوده و نیست و همیشه احساس مسئولیت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی یادآور شد: حوزه های علمیه همواره نسبت به نظام جمهوری اسلامی حامی، پشتیبان، مراقب و حساس بوده است.

وی با اشاره به اینکه روحانیت در همدلی و همزبانی با دولت از دیگر اقشار جامعه پیشتاز بوده و خواهد بود، تصریح کرد: حوزه های علمیه در دو عرصه تبلیغ و هدایت عمومی با دولت همگرایی خوبی داشته است.

این عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه همچنین در زمینه کارشناسی و نظریه پردازی و عرصه های دیگر، نهایت تلاش و پیشتازی خود را برای همگرایی با دولت خواهد داشت.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha