جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ارزانی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دو جناح اصلی در کشور و احزاب و تشکل های مختلف که دارای ظرفیت بالایی هستند در برخی موارد همگرا با دولت نبوده و اگر شعار سال عملیاتی شود می تواند برای بسیج نیروها موثر واقع شود.

حجت الاسلام حبیب الله ارزانی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، در اصفهان درباره نام‌گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: در کشور ما نیروی کار آمد بسیاری وجود داردو اینها فرزندان این مرز و بوم هستند و تفاوتی ندارد که متعلق به کدام حزب یا گروه هستند.

وی افزود: امروز از لحاظ فکری هم نیروی کار آمد بسیاری داریم و هم از نظر عملی پرتوان هستیم که این دو بازویی است که کمتر کشوری از این نعمت برخوردار است و با این وجود اینها اگر چه در کشور حضور دارند اما آن انسجام و همدلی و همزبانی کمرنگ است که می تواند برای کشور آسیب زا باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: معتقدم رهبر معظم انقلاب با توجه به این مسئله شعار سال را مطرح فرموده و مبین همین شعار نیز سخنرانی معظم له در حرم مطهر رضوی بود که با توجه به اینکه عمر دولت هنوز به نصف نرسیده ایشان هم تأکید کردند که «چک سفید امضا به کسی نمی دهیم» و از سوی دیگر فرمودند که «در هر کجا که لازم بوده ورود پیدا کردم و انتقاد خود را کرده ام».

وی ادامه داد: این دو جناح اصلی در کشور و احزاب و تشکل های مختلف که دارای ظرفیت بالایی هستند در برخی موارد همگرا با دولت نبوده و این شعار اگر عملیاتی شود می تواند برای بسیج نیروها موثر واقع شود.

حجت الاسلام ارزانی بیان کرد: با مشاهده تاریخ جنگ بدر هرچند به شکست منجر می شود اما پیامبر باز به دنبال ایجاد همگرایی هستند و این نشان می دهد که اگر همگرایی وجود داشته باشد هرچند نتیجه مطلوب ما نباشد می تواند منجر به آرامش شود و ما این را در جنگ و برخی عرصه ها به ویژه در روز های نخست انقلاب شاهد بودیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha