دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همدلی

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام رضا(ع) صفادشت، اقتدار ایران اسلامی را ره آورد همدلی دولت و ملت دانست و گفت: یکی ازمهم‌ترین ضرورت‌های فعلی برای تجلی همدلی و همزبانی میان دولت و ملت، تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام اسدالله مهرآرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری به نام "دولت و ملت، همدلی وهم‌زبانی"، اظهارکرد: اعضای یک خانواده برای بهبود وضعیت و امور زندگی خود نیازمند همدلی و هم‌زبانی هستند و ملت و دولت ایران اسلامی نیز در طول تاریخ انقلاب همانند خانواده‌ای در برابر سختی و مشکلات ایستاده اند و ذره ای در مقابل فشارها و تحریم های استکبار جهانی از خود سستی نشان نداده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) صفادشت با اشاره به این که همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، قطعا رشد و پیشرفت کشور را در پی دارد، ابراز داشت: توجه به رعایت قوانین، دوری از اسراف و تجمل‌گرایی، سوء استفاده نکردن از پست و مقام، از جمله موارد همدلی و هم‌زبانی است.

وی تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و دولت تلاش می کنند، اما همراهی و همدلی مردم و مسئولین باعث خنثی شدن تمامی توطئه‌های دشمنان نظام خواهد شد.

حجت الاسلام مهر آرا با تأکید بر این که برای رسیدن به اهداف انقلاب، همدلی دولت و ملت ضروری است، افزود: دولت اسلامی برآمده از دل ملت است و باید خواست اسلام و مسلمین را در اولویت برنامه های خود قرار دهد؛ بنابراین نباید دولتمردان خود را جدای از ملت بدانند.

مدیرمدرسه علمیه امام رضا(ع) صفادشت، یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های فعلی برای تجلی همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را تحقق اقتصادی مقاومتی دانست و گفت: در وضعیت فعلی کشور، نیازمند هماهنگی و همراهی بین قوای مختلف و نیز همراهی و همدلی مردم با دولت هستیم تا بتوانیم باهم‌افزایی، همدلی و همراهی روزافزون برمشکلات موجود فائق آمده و ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: توقع و خواست مردم این است که گام‌های بلندتری از طرف دولت در جهت عدالت اقتصادی برداشته شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha