جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: دستیابی به اقتصاد مقاومتی تنها از طریق نگاه به درون ممکن می‌شود و برای رسیدن به این هدف دولت و ملت به یکدیگر نیاز دارند و باید با یکدیگر همکاری و همفکری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخاب شعار سال(دولت و ملت، همدلی و همزبانی) توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال با رصد کردن مسائل مختلف ملی و بین‌المللی شعار سال را برای راهنمایی ملت در برابر رسالت‌هایی که بر دوش دارد و چالش‌های پیش رو تعیین می‌کنند.

وی گفت: امسال در شرایطی قرار داریم که برای مقابله با دشمنان، استکبار و صهیونیست جهانی نیاز به یک همدلی و همراهی بیشتری داریم و تأکید رهبر معظم انقلاب بر این همراهی و همکاری در این برهه زمانی بسیار حکیمانه بود.

عضو جامعه مدرسین گفت: در درون کشور برای حل معضلات کشور و مشکلات اقتصادی نیاز داریم تا دولت همت خود را بر حل این مشکلات و افزایش تولید ملی متمرکز کرده و از مسائل حاشیه‌ای دوری کند.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبری بارها تاکیدکرده اند، مسئولین باید از موضع‌گیری‌هایی که موجب می‌شود تا جامعه به دو قطب تبدیل شود دوری کنند و این مباحث را بر زبان نیاورند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی گفت: کشور ما برای موفقیت نیاز به استفاده از نیروهای درونی دارد و استفاده از این نیروها را وجهه اصلی خود قرار دهد و سعی کند که با هم‌افزایی و هم‌فکری از درون بر مشکلات کشور فائق آید.

وی گفت: ملت نیز باید در انجام این وظیفه کوتاهی نکند و در مسائلی که مخصوصاً مربوط به تولید می‌شود با دولت همراهی کند و جناح‌های سیاسی نیز باید این شیوه را دستورالعمل خود قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه همکاری با دولت به معنای نقد نکردن دولت نیست بلکه نقد باید منصفانه و منطقی باشد گفت: همه باید برای حل مشکلات کشور به دولت کمک کنند و یکی از راه‌ها این است که نقاط ضعفی را که می‌بینند نقد کنند و دولت را در حل این مشکلات یاری رسانند.

وی گفت: دستیابی به اقتصاد مقاومتی تنها از طریق نگاه به درون ممکن می‌شود و برای رسیدن به این هدف دولت و ملت به یکدیگر نیاز دارند و باید با یکدیگر همکاری و همفکری کنند.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha