یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به اعتقاد بنده یکی از دغدغه های همیشگی دولتمردان و به طور کلی هر مسئولی در نظام اسلامی باید ترویج فرهنگی دینی در جامعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « «حوزه» ضمن اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: توجه به مسایل اقتصادی که کاملاً درست و بجاست ، خدای ناکرده نباید ما را از مباحث فرهنگی به خصوص در رابطه با فرهنگ دینی غافل کند بلکه همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند فرهنگ حتی از اقتصاد هم مهم تر است.

وی افزود: دولت باید همواره حمایت خود را از فرهنگ دینی و نیز مروجان فرهنگ دینی که حوزویان هستند داشته باشد و حوزه و دولت در تعامل با هم می توانند مشکلات در این باره را مرتفع کنند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید بتوانند در زمینه فرهنگ دینی و انقلابی سرمایه گذاری و توجه لازم را از خود نشان دهند تا انشاالله شاهد رشد و تعالی جامعه در این جهت باشیم.

وی یادآور شد: آن چه مسلم است این که به هر حال ما نباید از یاد ببریم که برای حاکمیت فرهنگ دینی و برپا ماندن اصل انقلاب و اسلام، خون های مقدس بسیاری در این کشور بر زمین ریخته شده و از این رو، تلاش در جهت حفظ و حراست از این آرمان ها و به خصوص امور دینی ، وظیفه همه ما به ویژه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است که نباید در این رابطه غفلت و کوتاهی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha