پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله خاتمی

حوزه/عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به نام گذاری سال 94 به عنوان «دولت و ملت همدلی و هم زبانی» گفت: این همدلی و هم زبانی دست به دست هم خواهد داد و ان شاالله سبب خواهد شد مردم ما قله های بلندتری را فتح کنند.

آیت الله سید احمد خاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به آغاز سال 94، اظهار داشت: امیدوارم سالی که از راه رسیده و متبرک به عطر فاطمی است، سالی سراسر سعادت برای امت اسلام به ویژه مردم عزیزمان باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به نام گذاری سال 94 به شعار «دولت و ملت همدلی و هم زبانی» ابراز داشت: نامگذاری سال ها که از ابتکارات مقام معظم رهبری می باشد، دو عنصر نیاز کشور و راهکار برای رفع نیاز را دنبال می کند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال 1394 با کار کارشناسی عمیق این نیاز را لمس کردند که به حمدالله کشور، گام های بلندی برداشته اما برای برداشتن گام های بلندتر نیاز به آن است که مردم و مجریان، همدلی و هم زبانی بیشتری داشته باشند.

آیت الله خاتمی افزود: رهبر معظم انقلاب راهکار این موضوع را تاکید بر مسئله همدلی و هم زبانی دولت و ملت بیان کردند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه ابراز امیدواری کرد: این همدلی و هم زبانی دست به دست هم خواهد داد و ان شاالله سبب خواهد شد مردم ما قله های بلندتری را فتح کنند.

آیت الله خاتمی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «در حقیقت کارفرما مردم هستند و دولت در خدمت مردم است»، اظهار داشت: ان شالله این دوکنار هم قرار بگیرد و ما شاهد فتح قله های بلندتری در عرصه های سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی به یاری خداوند باشیم که این مسئله قابل تحقق است.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ما نشان داده است «ما میتوانیم» شعار نیست، بلکه یک عمل تحقق یافته است.

انتهای پیام/313/33 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha