یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همدلی دولت و ملت

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان بر ضرورت همدلی دولت و ملت تأکید کرد و آن را زمینه‌ساز عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام يزدي‌نياپور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان درباره نام‌گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: امسال که به سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نام‌گذاری شده، ان شاء الله سبب پیشرفت معنوی و مادی مملکت اسلامی و مایه عزت سربلندی بیشتر باشد.

وی افزود: خداوند متعال در آیه « وَتَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ»، همه مؤمنین را به تعاون و همکاری در کارهای خیر امر نموده است.

مدیر مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)، ادامه داد: اگر اولیاء الهی همه یکجا جمع شوند بین آن‌ها نزاع و اختلافی نخواهد بود چراکه همه یک هدف دارند و زمانی که کار برای خدا باشد و هوا و هوس در آن نباشد، اختلاف معنا نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام یزدی‌نیاپور ، بیان کرد: همه باید برای پیشرفت مادی و معنوی جامعه اسلامی تلاش کنیم و از نزاع‌هایی که ثمره‌ای جز تضعیف و هدر رفتن توان، استعدادها و فرصت‌ها ندارد، جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با همکاری و همدلی در جهت ساختن جامعه اسلامی، توان خویش را به کار بندیم، چراکه در این صورت خدا هم ما را یاری خواهد کرد، ابراز داشت: به همین دلیل انتظار می‌رود دولت نیز همان‌گونه که برای پیشرفت و شکوفایی اقتصادی قدم برمی‌دارد، بیش از گذشته برای رشد فرهنگی و معنوی جامعه تلاش کند.

این استاد حوزه، در پایان یادآور شد: ملت بارها مدد الهی را در طول سال‌هایی که از انقلاب می‌گذرد، در مراحل حساس و خطیر احساس کرده و هرکجا متحد و هم دل و یک‌صدا به میدان آمده، خدا هم یاری خویش را شامل حال آن‌ها کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha