جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روح الله امینی - نطنز

حوزه/ امام جمعه نطنز گفت: وحدت و انسجام مردم و دولت، سلاح قدرتمند نظام اسلامی در مقابل استکبار جهانی است و به طور قطع سبب خشنودی و استحکام جبهه مستضفین عالم می شود.

حجت الاسلام روح الله امینی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی"، اظهار داشت: انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، براساس نیاز سنجی و حاصل مطالعات ایشان است.

وی با بیان این که منظور از همدلی مردم و دولت همان انسجام اسلامی و ملی است، ابراز داشت: طبق آموزه های دینی و قرآنی وظیفه داریم در برابر دوستان و مسلمانان همدل باشیم و در مقابل استکبار و دشمن نیز با قدرت بایستیم.

امام جمعه نطنز با اشاره به تلاش دشمن برای جدایی میان ملت و دولت، افزود:گاهی برخی از صحبت های مسئولان سبب می شود که افراد برداشت نادرستی از آن داشته باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری از دولت انتقاد کنند.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: انتقاد از مسئولان باید سازنده، منصفانه، دلسوزانه، در چارچوب اخلاق اسلامی و با حفظ امنیت نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی، تقابل میان دولت و ملت را سبب شکست انسجام ملی دانست و تاکید کرد: وحدت و انسجام مردم و دولت، سلاح قدرتمند نظام در مقابل استکبار جهانی است و در این راه دولت باید مردم را از خود دانسته و با منتقدان به طور صحیح رفتار کند و مردم نیز دولت را یاری کنند.

امام جمعه نطنز با تاکید بر اینکه مردم باید با داشتن هر تفکری، دولت را از خود دانسته و از آن حمایت کنند، گفت:  مردم ایران اسلامی، ملتی فهیم و با بصیرت هستند، معیار و ملاک آنها رهبر معظم انقلاب و آموزه های امام خمینی است؛ بنابراین دولت باید همیشه حرمت ملت را نگه دارد.

حجت الاسلام امینی در پایان تاکید کرد: نامگداری امسال، شعاری بسیار حکیمانه است که انسجام ملی را تقویت کرده و به طور قطع سبب خشنودی و استحکام جبهه مستضفین عالم می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha