پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 346986
۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
همدلی

دبیر جامعه روحانیت مبارز خرم آباد گفت : همدلی ،همفکری و همکاری سه عامل موثر در جهت تحقق شعار سال هستند

حجت الاسلام سید عیسی موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد  گفت : در سال 93 که به نام سال  تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد تلاشهایی صورت گرفت اما متاسفانه چشمگیر نبود .

وی با اشاره به اینکه نبود روحیه جهادی و عدم زیر ساختها یکی از موانع تحقق شعار سال بود، افزود : برای تحقق شعار سال باید آحاد جامعه با تمام توان پای کار بیایند و همت خود را نشان دهند .

دبیر جامعه روحانیت مبارز خرم آباد  بیان داشت :برای تحقق شعار سال باید با تقویت بنیه اعتقادی و دینی مردم فرهنگ جهادی کار را در جامعه نهادینه کنیم .

حجت الاسلام سید عیسی موسوی با اشاره به اینکه در مساله اقتصاد دو عامل تحریم و کسری بودجه نیز نقش داشتند گفت : مدیران دستگاههای اجرایی باید بدون در نظر گرفتن گرایشات سیاسی از مدیران توانمند استفاده کنند و انها را به صرف سلیقه جناحی و حزبی خود کنار نگذارند.

وی خاطر نشان کرد :همه احاد جامعه باید با همدلی ، همفکری و همکاری و با ترسیم چشم انداز کلی در تحقق شعار سال تلاش کنند

دبیر جامعه روحانیت مبارز خرم آباد  فرهنگ سازی در کاهش مساله اسراف در جامعه ، نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و همچنین تقویت بنیه دینی و اعتقادی در بین مردم را سه راهکار اساسی در جهت تحقق شعار سال برشمرد

حجت الاسلام سید عیسی موسوی گفت : باید با در نظر گرفتن منافع ملی و جمعی و خذف منافع شخصی فرهنگ های جهادی در جامعه نهادینه شود

وی اظهار داشت : برای تحقق  شعار سال عزم  دو جانبه مردم و دستگاههای اجرایی  بیش از پیش ضروری به نظر می رسد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha