پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 347353
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کلاس درس

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ نماز در بین نوجوانان و جوانان، از فعالیت 700 طلبه و روحانی در مدارس استان خبر داد.

حجت الاسلام عابدین درویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که از مجموع دو هزار مدرسه در استان لرستان 700 مدرسه از حضور روحانیون بهره مند هستند، گفت: مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت، احکام و مسائل شرعی را نیز به دانش آموزان آموزش می دهند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در راستای اجرای طرح "مفتاح" 100 نشست با عنوان "راهکارهای ترویج فرهنگ نماز در بین نوجوانان و جوانان"  برگزار شد، افزود: در قالب این طرح مبلغان تلاش می کنند تا اهتمام به نماز اول وقت را در بین نوجوانان و جوانان فرهنگ سازی نمایند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان ادامه داد: این مرکز همچنین کارگاه هایی آموزش نماز ویژه مربیان مهد کودک را در طول سال برگزار می کند تا آنان با فراگیری شیوه های آموزش نماز، نونهالان را از همان سنین کودکی با نماز آشنا کنند.

حجت الاسلام درویش پور همچنین با اشاره به همکاری موثر روحانیون با ستاد اقامه نماز، افزود: در برگزاری اغلب کارگاه های آموزشی و نشست ها، از وجود روحانیون استفاده می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون در اکثر دستگاه های اجرایی استان، نماز جماعت اول وقت، با حضور روحانیون اقامه می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha