جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همدلی دولت و ملت

مدير مدرسه علميه ميرزا حسين اصفهان گفت: اگر مردم و دولتمردان دست به دست یکدیگر داده و همدل و همزبان شوند، بسیاری از مشکلات موجود در کشور برطرف می شود.

حجت الاسلام سيد حسين هاشمی فر در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به نامگذاری امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی"، اظهار داشت: براساس فرموده امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و دشمن در تلاش است برای خدشه دارکردن نظام، میان مردم و ملت جدایی بیاندازد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با تدابیر خاص و با نگاه مدبرانه هرسال را نامگذاری می کنند و امسال نیز ایشان با توجه به شرایط جهانی، منطقه ای و داخلی، آن را سال "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" نام نهادند.

مدير مدرسه علميه ميرزا حسين تاکید کرد: اگر مردم و دولتمردان دست به دست یکدیگر داده و همدل و هم زبان شوند، بسیاری از مشکلات موجود در کشور برطرف می شود.

حجت الاسلام هاشمی فر تصریح کرد: اگر همدلی و هم زبانی در میان ملت و دولت به طور متقابل وجود داشته باشد و نکاتی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، رعایت شود، بسیاری از مشکلات کشور از جمله معضلات اقتصادی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به این که اگر مردم پشتیبان دولت باشند به طور قطع کشور پیروز خواهد شد، گفت: هر زمان دولت و ملت باهم بوده اند موفقیت هایی کسب شده است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha