شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
89

حوزه/ رهبر معظم انقلاب همیشه در رابطه با برنامه های حوزه های علمیه نگاه جدی دارند که لازم است به منویات ایشان در رابطه با حوزه های علمیه عمل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، در دیدار نورزوی خود با طلاب سطوح عالی مدرسه شیخ الاسلام قزوین بیان کرد: مدرسه  شیخ الاسلام که شما اساتید و طلاب در حال فراگیری دروس حوزوی هستید زمانی مخروبه بود که با تلاش های ارزشمند و خالصانه آیت الله باریک بین و مرحوم آیت الله شالی این مدرسه و دیگر مدارس علمیه قزوین احیا گردید.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اساتید و طلاب، رسالت فرهنگی دارند و بنده به مشارکت و همفکری به خصوص در رابطه با مدارس علمیه نیاز دارم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه در رابطه با برنامه های حوزه های علمیه نگاه جدی داشته و لازم است منویات رهبری عالیقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را نه تنها در رابطه با حوزه های علمیه، بلکه در تمامی عرصه ها عمل نماییم.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری نسبت به ایشان گفت: در راه تحقق منویات رهبری به همراهی شما بسیار نیازمندم.

وی با تاکید بر رفع مسایل و مشکلات مدارس علمیه بیان داشت: بنده در این رابطه با کمک شما اساتید وطلاب نگاه جدی به حوزه علمیه خواهم داشت و در این مجلس از خدمات ارزشمند حجت الاسلام ذوالفقاری مدیر مدرسه شیخ الاسلام هم قدردانی می گردد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام احمد ذوالفقاری مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام گفت: این انتصاب شایسته که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد همه طلاب و روحانیون را خوشحال نمود که در این باره از مقام معظم رهبری سپاسگزار هستیم.

مدیر مدرسه شیخ الاسلام  تصریح کرد: امروز مدارس حوزه های علمیه نیاز به توجه جدی دارد که امیدواریم در این رابطه نیز قدم هایی برداشته شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha