جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 347229
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مصطفی نوروزی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین از حضور بیش از یک میلیون نفر زائر،گردشگر و مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی، در جلسه اداری ستاد طرح نوروزی "آرامش بهاری" که به منظور جمع بندی برنامه های مربوط به نحوه اجرای این طرح، در اداره کل اوقاف و امورخیریه برگزار شد، بیان کرد: براساس فرمایش ائمه معصومین (ع) هر روزی که در آن گناه و معصیت انجام نگیرد آن روز عید است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران به سبب پاکی و خلوص نیت و ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و ائمه معصومین (ع)، جایگاه ویژه ای در جهان دارند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد: همان طور که رستاخیر در طبیعت رخ می دهد، حول حالنا باید در درون و باطن انسان ایجاد شود و این تحول انسان را به تکامل می رساند.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه به روند اجرای طرح نوروزی "آرامش بهاری" اشاره کرد و گفت: با آغاز طرح نوروزی آرامش بهاری از روز 28 اسفند ماه سال 93 تاکنون، بیش از یک میلیون نفر زائر، گردشگر و مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه حضور یافتند و از برنامه های فرهنگی استفاده کردند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به برنامه های این طرح، عنوان کرد : برپایی خیمه های معرفت با هدف آشنایی عموم مردم مخصوصا کودکان، جوانان و نوجوانان با مسایل اعتقادی و حفظ و تقویت باورهای اسلامی، ارائه مشاوره توسط روحانیون مجرب و آموزش دیده و ... از جمله برنامه های این طرح بود.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: بيش از 13هزار زائر، گردشگر و مسافر نوروزی از نمایشگاه های آرامش بهاری و حجاب و عفاف در جوار امامزادگان شاخص استان قزوین بازدیدکردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha