چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عبدالکریم عابدینی قزوین

حوزه/ امام جمعه قزوین با اشاره به لزوم برنامه ریزی فرهنگی، مهم ترین وظیفه دستگاه های فرهنگی را ترویج فرهنگ دینی و ملی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که فرهنگ منحط غربی را در جامعه به خصوص در میان نسل نوجوان وجوان گسترش دهند که باید در این زمینه هوشیار بوده ونگذاریم فرهنگ غربی در جامعه اسلامی نفوذ یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: باید هر موضوع غیر فرهنگی که باعث بر هم زدن  آرامش و امنیت جامعه می شود از آن پرهیز و دوری گردد.

وی با اشاره به این که متاسفانه برخی افراد برای ترویج برنامه های غیر فرهنگی تلاش می کنند، تصریح کرد: باید در حیطه کاری خود مانع انجام منکر شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی، بیان کرد: باید با تشکیل اتاق های فکر بتوانیم به مسایل فرهنگی بیش از پیش همت گماریم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد:آن چیزی که امروز برای جامعه اسلامی به خصوص استان قزوین حائز اهمیت بوده این است که بتوانیم فرهنگ دینی و ملی را ترویج دهیم.

دکتر مهدی احمدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در خصوص برنامه های این اداره کل، گفت:  مدیران این مجموعه منویات رهبری معظم انقلاب در رابطه با مسایل فرهنگی را نصب العین تمام برنامه های خود قرار داده اند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha