جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرهنگ

حوزه/ امام جمعه شهرستان پلدختر با تاکید بر ترویج آموزه های دینی در جامعه گفت: گسترش فرهنگ دینی موجب کاهش معضلات اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، حجت الاسلام سوری، امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز صدمات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می کند، اظهار داشت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی از آثار زیانبار قاچاق کالا و ارز جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین عامل در مبارزه با این معضل آگاه سازی مردم جامعه است افزود: آگاه سازی افکار عمومی و نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز می تواند در کاهش آثار این پدیده نقش فراوانی داشته باشد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با این معضل، افزود: فرمایشات معظم له در خصوص جلوگیری از آثار زیانبار قاچاق کالا و ارز وظایف مسئولان را دو چندان سنگین کرده است.

حجت الاسلام سوری، قاچاق کالا و ارز در جامعه را  از عوامل افت اقتصاد کشور برشمرد و تصریح کرد :نباید اجازه دهیم با گسترش این  معضل در جامعه، اقتصاد کشور خدشه دار شود

وی با اشاره به اینکه وجود کالاهای ارزان قیمت و بی کیفیت در جامعه برای اقتصاد تولید کننده های داخل مخرب است خاطر نشان کرد: تنها راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه، عزم ملی و  مدیریت جهادی  است.

امام جمعه شهرستان پلدختر، گسترش فرهنگ دینی، استفاده از کالاها و تولیدات داخلی و همچنین بالا بردن کیفیت محصولات داخلی کشور را از جمله راهکارهای اساسی برای کنترل قاچاق کالا و ارز در جامعه عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha