جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا بابایی _ امام جمعه فردوس

حوزه/ایام نوروز از بهترین فرصت هایی است که می توان با استفاده از آن در راستای تبلیغ دین گام های بسیار ارزشمندی برداشت و در این راه طلاب باید پیشقدم باشند.

حجت الاسلام محمد رضا بابایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار کرد:دین مبین اسلام با شادی مردم مخالف نیست بلکه برعکس خواهان زندگی پرامید و نشاط  برای مردم  می باشد.

وی در رابطه با وظیفه مردم و روحانیت در این ایام عنوان کرد: همه مردم خصوصا طلاب در جمعیت , نشست ها و دید بازدید ها با حفظ نشاط و امید از فرصت ها استفاده کنند و برای ارتقای فرهنگ اسلامی باید داستان های معرفتی و الگو پذیری از حضرت زهرا(س)  را بیان کرد.

حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: در همین راستا اداره اوقاف در مسیر تردد زائرین خیمه های  معرفت برپاکرده و از وجود روحانیت برای پاسخگویی به سوالات زائرین و توزیع انتشارات مفید استفاده می کند.

امام جمعه فردوس در زمینه ساده زیستی گفت: امام(ره) بزرگوار به  طلاب و روحانیون سفارش فرمود، که ساده زیستی را پیشه خود سازند تا اقشار ضعیف و کم درآمد حسرت نخورند و روحانیت را از خود بدانند تا حرفشان موثر واقع شود.

وی ادامه داد: تبلیغ چهره به چهره اثر بیشتری از سخنرانی داشته اگر چه سخنرانی در جای خود برای عموم مفید است ولی چنانچه  با افراد چهره به چهره گفتگو شود و مخاطب بتواند سوالات خود را مطرح نماید تاثیر بیشتری خواهد داشت.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: اصل برگزاری تعطیلات بر دید وبازدید ,صله ارحام و سفر می باشد  تا انرژی برای کار بعد از تعطیلات فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha