شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
درس طلاب

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) از پذیرش طلاب جدید برای سال تحصیلی 95-94 خبر داد و گفت: نخبه پروری در اولویت برنامه های حوزه قرار دارد.

حجت الاسلام ثرایی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به تاسیس مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در سال 1392، گفت: این مدرسه عنوان اولین مدرسه در خراسان جنوبی، اقدام به پذیرش داوطلبان مقطع دیپلم برای تحصیل در دوره بلند مدت سطح یک، با رویکرد جذب و تربیت طلاب نخبه می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: دروس سطح یک معمولا 6 سال تحصیلی به طول می انجامد و طلاب در این مدت با ادبیات عرب، منطق و بلاغت،  فقه و اصول و ... آشنا می شوند.

وی، داشتن استعداد و روحیه دانش اندوزی را مهمترین خصوصیت طلاب دانست و افزود: علاقمندان تحصیل در حوزه، می توانند برای ثبت نام به کلیه مدارس علمیه سراسر استان  خراسان جنوبی و یا به سایت حوزه علمیه خراسان به آدرس hozehkh.com مراجعه نمایند.

حجت الاسلام ثرایی خاطرنشان کرد: پذیرش حوزه علمیه خراسان بزرگ همزمان با سایر حوزه های علمیه سراسر کشور از 15 بهمن آغاز شده و تا 29 اسفند ماه ادامه دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به سهمیه 25 نفری این مدرسه در ورودی سال 94، اضافه کرد: آزمون ورودی حوزه، روز جمعه، چهارم اردیبهشت ماه آینده خواهد بود.

وی یادآورشد: علاقمندان و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ مدرسه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند به آدرس http://howzeh573.blog.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۴۱۲۷۲۳ – ۰۵۶ تماس حاصل نمایند.

حجت الاسلام ثرایی در پایان با اشاره به فعالیت های فوق برنامه مدرسه امام حسن مجتبی(ع)، افزود: این مدرسه توانسته با برپایی اردوهایی در داخل و خارج استان، برگزاری کلاس های اخلاق با حضور علما و روحانیون برجسته، تقدیر از طلاب ممتاز علمی و اخلاقی در هر ماه و ... سطح کیفی طلاب را بصورت قابل توجه ای ارتقا دهد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha