پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
1

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت حضور طلاب در آموزش و پرورش برای تربیت دینی دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه، گفت: حوزه استان آماده همکاری با آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از بیرجند، حجت الاسلام  والمسلمین مشرفی، در نشست اعضای کمیته استانی همکاری‌های حوزه‌ و آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، در بیرجند، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،اظهارداشت: حوزه علمیه استان برای هر نوع همکاری در زمینه تبلیغ آموزه های اسلامی آماده همکاری با همه دستگاه ها به ویژه آموزش و پرورش است.

وی در همین زمینه به همکاری حوزه و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: طلاب و روحانیونی که به مدارس اعزام می شوند، آموزش های خاصی را فرا گرفته اند تا بتوانند تعامل خوبی یا دانش آموزان داشته باشند و  با تربیت دینی آنان، آینده  جامعه  را بیمه کنند.

حجت الاسلام مشرفی، با بیان اینکه رعایت مقتضای حال شرایط دانش آموزان  لازمه  آموزش دادن بوده و آموزش هم خود نیازمند روش های است، گفت: امروز طلاب باید علاوه بر مناسبت های ملی و مذهبی، در طول سال نیز در مدارس استان حضور داشته باشند.

*حضور 40 طلبه سفیران در مدارس

حجت الاسلام صدر الدین عارفی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: مدرسه سفیران هدایت در خدمت آموزش و پرورش است و قبل از اینکه فارغ التحصیلان را تقسیم کنیم، برای آموزش و پرورش هر تعداد روحانی که نیاز داشته باشد، اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هر روز 40 نفر از روحانیون این مدرسه علمیه برای اقامه نماز جماعت به آموزش و پرورش اعزام می شوند، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد اثر گذاری  طلاب باشیم ، برای آنها دوره های خاصی در طول سال برگزار می نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha