پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
78

حوزه/ نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ترویج معارف اهل بیت(ع) در جامعه گفت: هرکس از این خاندان دور بماند دچار ذلت و گمراهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقرعبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان  و خوسف در مجلس شورای اسلامی، دیشب در مراسم شام غریبان فاطمی در آستان امامزادگان باقریه با اشاره راهپیمایی 20 میلیونی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: حضور 20 میلیونی زئران کربلا در اربعین حسینی نشان از گسترش نهضت ابی عبدالله و جایگاه امام حسین(ع) در دنیاست.

وی با اشاره به اعتراف برخی رسانه های غربی مبنی بر بزرگترین پیاده روی در طول تاریخ در روز اربعین افزود: این عزت روز افرونی است که خداوند به اولاد پیامبر اسلام(ص) داده است و هر روز بر عزت آنان در جهان می افزاید.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت چیست گفت: عزت یک کمال است و کسی از ذلت خوشش نمی آید و انسان گریزان از ذلت و مشتاق بسوی عزت است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به ذلت آمریکا با وجود قدرتمندی در دنیا خاطر نشان کرد: اهل بیت(ع)، انبیاء و اولیاء خدا به دلیل گام بر داشتن در راه خدا روز به روز بر عزت آنان افزوده می شود.

وی در ادامه با اشاره به رشادتت های حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در راه خدا با هیچ کس تعارف نداشت و اولین شهید در راه ولایت و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید به الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) افزود: ما باید از راه و منش، حجاب، امر به معروف ، حضور در صحنه سیاست و اجتماع برای دفاع از اسلام و ولایت از آن حضرت الگو بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha