شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام موسی صفی خانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات شهرستان قزوین گفت: حضور روحانیون مستقر و طرح هجرت در روستاها باعث جلوگیری از انحرافات اخلاقی و اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی امروز در دیدار با روحانیون طرح هجرت و مستقر در روستاها که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات شهرستان قزوین برگزارشد، با اشاره به برکات اصلی حضور روحانیون در روستاها و کاهش مسائل اخلاقی گفت: روستاها جزء مکان هایی است که می تواند بسیار آسیب پذیر باشد که روحانیون طرح هجرت می توانند به خوبی شبهات دینی را پاسخ دهند و علاوه براین در مشاوره های خانوادگی به خوبی نقش آفرین باشند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان قزوین به افزایش نشاط اجتماعی و کاهش معضلات اجتماعی در روستاها با حضور اثر گزار روحانیون اشاره و عنوان داشت: حضور روحانیون در روستاها و ارتباط دو سویه بین مردم و این قشر قطعا می تواند ترویج فرهنگ اسلامی را به همراه داشته باشد؛ همچنین حضور روحانی در روستاها باعث می شود که  این قشر در رفع مشکلات و اختلافات بین مردم نیز موثر واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در روستاها و در دسترس بودن آن ها علاوه بر ترویج فرهنگ دینی سبب همکاری، همیاری و سهولت در پیگیری نیازها در راستای توسعه روستا می‌شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha