یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طلاب در جمع دانش آموزان

حوزه/ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ خرم آباد با اشاره به شرکت بیش از ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات قرآنی، گفت: طرح حضور روحانیون و مشاوران مذهبی در همه مدارس اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، اسدالله عباس زاده، امروز در همایش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش قطب ۳ کشوری، در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان این که در حال حاضر از 80حدود مبلغ فعال در آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد،  ۶۶ نفر به عنوان ائمه جماعات مدارس فعالیت دارند گفت:تعدادی دیگر از مبلغان، به عنوان مشاور مذهبی در مدارس طرح امین، به امر تبلیغ مشغول هستند.

وی با بیان این که آموزش و پرورش ناحیه ۱ خرم آباد در برگزاری برنامه های حجاب و عفاف و  فعالیت های قرآنی رتبه های خوبی را به خود اختصاص داده است، افزود: بیش از ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات قرآنی شرکت داشته اند که از این تعداد قریب به ۳۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافته اند و این مرهون تلاش مربیان پرورشی و مبلغان در مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ خرم آباد با اشاره به این که بیش از ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان در کانون راه زینب(س) این شهرستان به فراگیری روخوانی،روانخوانی و تربیت قاریان قرآن مشغول هستند، خاطر نشان کرد: در تمام مدارس این ناحیه، ختم جمعی قرآن برگزار خواهد شد و ثواب آن به روح مطهر امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب هدیه شد.

عباس زاده در پایان با اشاره به این که مبلغان در مدارس باید به عنوان مشاوران مذهبی به صورت مستمر حضور داشته باشند، افزود:امیدواریم با طرح حضور مشاوران مذهبی در همه مدارس اجرا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha