چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عابدینی-باریک بین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آیت الله باریک بین، همیشه در مسیر حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در دیدارآیت الله باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه در قزوین، گفت: شخصیت ارزنده و ارزشمند آیت الله باریک بین در نزد مردم این منطقه و عنایت ویژه رهبری معظم انقلاب به ایشان زبانزد است.

وی با تاکید بر این که آیت الله باریک بین، همیشه در مسیر حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب حرکت کرده است، ابراز داشت: یکی از کارهای ارزشمند و ماندگار ایشان، احیای مدارس علمیه با همکاری آیت الله شالی بود.

نماینده ولی فقیه در قزوین اضافه کرد: بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، آیت الله باریک بین محور متدینین بودند وهمیشه در مسیر انقلاب و مقام معظم رهبری حرکت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: ایشان در دوران شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی فعالیت های ارزشمند و ماندگاری داشت و بعد از پیروزی انقلاب  نیز اثرگذار بودند که تقدیم فرزند شهید خود در راه این نظام جمهوری اسلامی خود گواه این مطلب است.

امام جمعه قزوین به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط بیشتر با جوانان اشاره کرد و گفت، معظم له تاکید ویژه ای بر ارتباط  با نسل جوان دارند که امیدواریم با همدلی وهمکاری مردم بتوانیم منویات ایشان را عمل نماییم.

 در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در سخنانی گفت: رهبری معظم انقلاب علاقه ویژه ای به آیت الله باریک بین دارند و بارها که مسئله کناره گیری ایشان از امامت جمعه بود، را نمی پذیرفتند.

وی افزود: آیت الله باریک بین یکی از شخصیتهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در عرصه های مختلف نقش تاثیرگذاری داشته و دارند..

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: آیت الله باریک بین یکی از علمای مخلص، ولایتمدار و خدوم نظام جمهوری اسلامی است و باید به مردم این منطقه به خاطر داشتن چنین علمای گرانسنگی تبریک گفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha