پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 348968
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
آیت الله باریک بین قزوین

حوزه/ مراسم تجلیل و تکریم از خدمات علمی، فرهنگی و تبلیغی آیت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین و با حضور جمعی از ائمه جمعه و جماعات، مدیران، روحانیون و ملبغین این استان برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) در نهج البلاغه خطاب به کمیل بن زیاد عنوان کرد: مطابق این حدیث، مردم شامل سه دسته عالم ربانی، افرادی که دلشان برای علوم ربانی می‌تپد و افرادی تبعیت کننده می‌باشند و عالمان ربانی افرادی هستند که همه وجود و هستی آنان متوجه پروردگار بوده و ترس و اندوهی در وجود آنها یافت نمی شود.

وی با اشاره به شخصیت آیت الله باریک بین گفت: وجود آیت الله باریک بین در قزوین باعث برکات زیادی برای استان است و امیدواریم که سایه ایشان همیشه بر سر مردم استان مستدام باشد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: آیت الله باریک بین خدمات زیادی را برای روحانیون و حوزه های علمیه استان انجام داده اند که باید قدردان این زحمات ارزشمند علمی و فرهنگی بود.

حجت الاسلام علی نعمت الهی از اساتید حوزه هم در ادامه این مراسم گفت: آیت الله باریک بین با بیش از 50 سال خدمت، نقش ارزنده ای در شکل گیری انقلاب داشتند و از مبارزان با سابقه قزوین به شمار می روند.

وی افزود: ایشان بعد از پیروزی انقلاب، به عنوان سربازی فداکار در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و تبلیغی خدمات فراوانی به حوزه های علمیه استان قزوین انجام داده اند و همه ما باید شکرگذار این چنین عالمی باشیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر و هدیه، از خدمات علمی، فرهنگی و تبلیغی آیت الله هادی باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه در استان و  امام جمعه سابق قزوین، تقدیر به عمل آمد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha