جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
56

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: مردم استان قزوین با حضور پرشور خویش در صحنه‌های دفاع از انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن امسال برگ زرین دیگری به افتخارات این استان افزودند و نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله هادی باریک بین، در دیدار با حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید حوزه علمیه این استان ضمن قدردانی از حضور مردم شهید پرور قزوین در شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم ولایتمدار، مومن و متدین استان قزوین همیشه چه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه های مختلف این نظام جمهوری اسلامی حضوری چشمگیری داشته اند.

وی افزود:  مردم استان قزوین بار دیگر با حضور پرشور خویش در راهپیمایی 22 بهمن امسال برگ زرین دیگری  به افتخارات این استان افزودند و نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در این دیدارحجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی سلامتی برای امام جمعه قزوین گفت:  حضور پرشکوه ملت ایران به خصوص مردم استان قزوین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن درس های فراوانی برای این نظام اسلامی بویژه برای دشمنان به همراه داشت که عشق و ارادت به نظام اسلامی، آرمانهای ارزشمند شهدا  وامام خمینی (ره) و ولایت را در این حضور به نمایش گذاشتند.

وی افزود:دشمنان هر روز به دنبال این هستند که حضور مردم در صحنه های مختلف را کمرنگ نمایند، ولی به پشتیبانی این ملت بصیر و رهبری هوشمند انقلاب اسلامی، اهداف شوم آنها همیشه نقش بر آب می شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی وحدت گفت: آنچه امروز در این شرایط برای این نظام اسلامی دارای اهمیت فراوانی است حفظ وحدت و همدلی و اتحاد است که خوشبختانه این موارد امروز در بین مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی استان مشهود است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  تحولات منطقه عنوان کرد: امروز استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه در همراهی وکمک به  گروههای تروریستی داعش و تکفیری نهایت همکاری وحمایت را انجام می دهند که متاسفانه این گروه تروریستی در کشورهای سوریه و عراق جنایات بیشتری را مرتکب شده که امیدواریم  این گروه های تروریستی وتکفیری به دست مسلمانان منطقه به سزای اعمال خود برسند.

حجت الاسلام حسینی به بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: لایحه بودجه تقدیمی از سوی دولت به مجلس ارسال شده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر روز در حال برسی این لایحه هستند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha