جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی ارباب قزوین

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مناطق عملیاتی جنوب کشور یادآور حماسه های دلیر مردان عرصه نبرد با دشمن است، بازدید از این مناطق را گامی در مبارزه با تهاجم فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی ارباب، در جمع معاونین فرهنگی ستادهای نماز جمعه استان بازدیدکننده از مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: رزمندگان دلاور و شجاع در دوران حماسه و ایثار، با نثار جان شیرین خود توانستند ضربات سختی به دشمن بعث آورده و نگذارند این خاک مقدس در تصرف آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی جنوب کشور یادآور حماسه های دلیر مردان عرصه نبرد با دشمن بوده و همه ساله در ایام تعطیلات نوروز و ... این مناطق محل بازدید اقشار مختلف ملت ایران می باشد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: اردوهای راهیان نور نقش مفید و اثر گذاری در  مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارند.

وی اضافه کرد: ملت ایران به خصوص نسل نوجوان وجوان باید از فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب کشور که شهدای بسیاری در آن مکان جانشان را فدای انقلاب کردند استفاده نمایند.

برپایه این گزارش، معاونین فرهنگی ستادهای نماز جمعه استان قزوین در یک اردوی چهار روزه راهیان نور، از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندرود، مسجد جامع و موزه دفاع مقدس خرمشهر، کارون و طلاییه بازدید کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha