دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهیان نور

حوزه/ در واپسین روزهای سال و ایام حضور جمع کثیری از مسافران نوروزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور، ویژه نامه راهیان نور با عنوان " سفر به سرزمین آسمانی ها" توسط محققان پایگاه «حوزه نت» در فضای مجازی منتشر شد.

مدیر پایگاه «حوزه نت» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این ویژه نامه با هدف تببین جایگاه و شأن مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تولید و منتشر شده است.

حجت الاسلام سید حسن رحمانی افزود: این ویژه نامه در قالب 10 نمایه اصلی و بیش از 30  نمایه فرعی اطلاعات ارزشمندی را برگرفته از گزیده کتاب های، چکیده پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی، پرسش و پاسخ، مقاله‌ها و بریده جراید در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

وی به نمایه های اصلی این ویژه نامه اشاره کرد و گفت: " فرهنگ جبهه"، "در آینه خاطرات"، "برگی از دفتر حماسه"، "سرزمین نینوا"، "ادبیات مقاومت"، " دل نوشت ها"، " کتابشناسی دفاع مقدس"، "مطالب مرتبط"، "نگارخانه تصاویر"، "نگارخانه فیلم" از جمله نمایه های اصلی ویژه نامه راهیان نور می باشند.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این ویژه نامه با مطالب ارزشمند دیگری از جمله؛ " راهیان نور در کلام رهبری"، " راهیان نور،کلاس انسان سازی"، " تأثیر اردوی راهیان نور بر نگرش رفتاری شناختی دانشجویان"، " فرهنگ جبهه (شوخ طبعیها)"، " خاطرات یک جهادگر"، " خاطرات و مشاهدات یک روحانی"، "خاطره یک ارمنی از سفر به راهیان نور"، " دفاع مقدس از آغاز تا پایان"، "دفاع مقدس به روایت شهیدآوینی"، " سرزمین شنیده های دیدنی"، " چرا به دو کوهه آمدم"، " سفرنامه شلمچه"، "رمز ماندگاری هویزه" و... آشنا شود.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از این ویژه نامه به نشانی اینترنتی زیر مراجعه کنند؛

 http://www.hawzah.net/fa/Occation/View/70150

انتهای پیام    17/313

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha