دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌‌الاسلام حجازی مدرسه امام باقر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) قم گفت: سفرهای معنوی و تاثیرگذار راهیان نور منحصر به ایام نوروز نشود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد صادق حجازی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به استقبال زاید الوصف آحاد مردم به خصوص نسل جوان از اردوهای معنوی راهیان نور اظهار داشت: با توجه به این که راهیان نور تاثیرات عظیم معنوی و فرهنگی بر جامعه دارد، بسیار خوب و بجاست که این گونه سفرها نه فقط در ایام پایانی سال و نوروز که در طول سال برگزار شود.

وی افزود: اهتمام برخی نهادها همچون شهرداری تهران در حمایت از این برنامه ها و طرح ها بسیار ارزشمند است و لازم است در این باره همه نهادها و ارگان ها به خصوص نهادهای مردمی وارد عرصه شوند و این طور نباشد که راهیان نور فقط منحصر در ایام عید نشود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) با اشاره به رسالت سترگ حوزویان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و رشادت ها و ایثارگری های آنان از طریق همین برنامه ها ممکن است و در این خصوص حوزویان نقش بسیار مهمی در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی اضافه کرد: آنچه مهم است این که ما باید بکوشیم نسل جدید هر چه بیشتر و بهتر با ایثارگری ها و جانبازی های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس آشنا شود و این روحیه و فرهنگ باید کماکان در بین مردم ما زنده باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha