جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
89

حوزه/ امام جمعه بوئین زهرا گفت: در بحث خدمات رسانی، روستا ها باید همیشه مورد توجه و اولویت مسئولین در بخش‌های مختلف قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای جهان آباد شهرستان بوئین زهرا که همزمان با افتتاح هزار خانه بهداشت در سراسر کشور با حضور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مورد بهره برداری قرار گرفت، ضمن قدردانی از ملت ایران به خاطر حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور ملت ایران در این راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان درسی فراموش نشدنی دادند.

حجت الاسلام زرینه خاطرنشان کرد: این نظام برآمده از خون شهدا در این 36 سال، در عرصه های مختلف پیشرفت قابل چشمگیری داشته که جای شکر گزاری دارد.

امام جمعه بویین زهرا ضمن قدردانی از دست اندرکاران این امر مهم در روستا ها بیان داشت: روستا ها باید همیشه مورد توجه و اولویت مسئولین در بخش‌های مختلف قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، هدایت الله صفری مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان هم در مورد ساخت مراکز خانه بهداشت در روستا ها بیان کرد: خانه بهداشت روستای جهان آباد یکی از خانه های بهداشت تحت پوشش مرکز بهداشتی درمانی بویین زهرا می باشد که علاوه بر روستای جهان آباد به دو روستای رحیم آباد و عشرت آباد نیز خدمات بهداشتی درمانی ارائه می نماید.

وی افزود: ساختمان این خانه بهداشت از اعتبارات استانی طرح زکات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وطرح محرومیت زدایی سپاه احداث گردیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع آوری زکات در قزوین 30 درصد بیشتر از تعهد محقق شده که این نشان از نهادینه شدن این فرهنگ در بین کشاورزان استان ومردم است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha